1115 بازدید
همان طور که پیش تر اعلام شده بود، رانا پلاس در ظاهر بیروی با تغییرات به نسبت جزئی همراه شده است. گرافیک جدید کاسه چراغ ها، جلو پنجره جدید، آینه های جانبی جدید با چراغ راهنما، زه و دستگیره های هم رنگ بدنه، قالپاق جدید و… از جمله تغییرات اعمال شده برای رانا فیس لیفت است. اما آنچه که در ملاقات نزدیک با این خودرو مشخص می شود، ارتقای کیفیت متریال کابین نسبت به نمونه های فعلی رانا (رانا LX) است. به گفته مهندسان ایران خودرو، رانا پلاس نسبت به نمونه قبلی اش با بهبود کیفیت همراه شده و در کنار تغییرات ظاهری قرار است تا با کیفیت بیشتر، تعداد مشتریان این سدان ملی اقتصادی را نسبت به گذشته افزایش دهد.
صندلی های جدید جلو، صندلی های جدید عقب با پشت سری و امکان تاشوندگی، تریم داخلی جدید، رودری های پارچه ای، کنسول میانی داشبورد با طرح فیبرکربن، غربیلک فرمان جدید (طرح مشابه به پژو ۲۰۷i)، دسته دنده جدید (دسته دنده مشابه به رنو تندر ۹۰ پلاس دنده ای)، دکمه های جدید شیشه بالابر و تنظیم آینه، تغییر گرافیت جلو آمپر، اضافه شدن دکمه تنظیمات سیستم صوتی بر روی فرمان و… از جمله ویژگی های رانا پلاس نسبت به نمونه قبلی به حساب می آید. پیش از این تصاویر موجود از رانا پلاس نشان می داد که این سدان اقتصادی به امکاناتی نظیر کروز کنترل مجهز شده است. اما با توجه به حذف کروز کنترل از روی خودروهایی چون دنا و پژو ۲۰۷i دنده ای به خاطر مشکلات تحریم، گویا قرار است تا نمونه نهایی رانا پلاس هم بدون این آپشن عرضه شود. اما با توجه به تغییرات فنی ایجاد شده بستر نصب این آپشن با کمترین تغییرات وجود خواهد داشت. آنچه که پیشتر نیز اعلام شده بود، اضافه شدن سیستم فرمان EPS (فرمان کمکی برقی) به رانا فیس لیفت است. با توجه به عدم امکان بررسی دقیق رانا پلاس در روز گذشته، همچنان این مسئله در ابهام به سر می برد. اما با توجه به وجود نشان اخطار فرمان EPS بر روی جلو آمپر جدید رانا پلاس، این احتمال وجود دارد که این سدان ملی به روز شده به سامانه فرمان مشابه به پژو ۲۰۷i صندوقدار و پژو ۳۰۱ داخلی مجهز شود. رانا پلاس قرار است تا در ماه های آتی با پیشرانه TU5 و جعبه دنده دستی به بازار عرضه شود. این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در کنار تغییرات ظاهری و امکاناتی به استانداردهای جدید از جمله استاندارد آلایندگی یورو ۵ مجهز است و تا حدی تغییرات فنی نسبت به گذشته بر روی آن اعمال گردیده است. ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر به عنوان توانایی پیشرانه ۱٫۶ لیتری رانا پلاس شناخته می شود و جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی این سدان اقتصادی رده B دارد.
جالب نیست
اگه قیمتش بالا نره خوبه
مرسی از اطلاع رسانی خوب و دقیق و به موقعتون
زیاد ماشین با کیفیتی نیست قطعاتش مچ نیستن
رانا همون موتور پیکان روشه ؟
بهتر شده البته اگه با همون کیفیت قبلی باشه خوبه
رانا طرفدار نداره!
این همه تغییرات انجام شده ولی رینگ معمولی گذاشته اخه این چه کاریه
متاسفانه یه آپشن اضافه میکنن کلی قیمتش میره بالا آخه ماشین که همون ماشینه فقط زهش رنگی شده
حالا چقد اضافه شده قیمتش!
دو تا آپشن اضاف کردن حتما ده ملیونی بیشتر پای خریدار در میاد
این که همون رانا هستش تغییرات خییییلی جزیی دادن رو چراغ و دوتا کلید رو فرمون گذاشتن و بنام یه خودرو جدید میفروشن چیزایی ک باید رو هر ماشینی باشه رو میگن آپشن
تغییرات زیادی نداره . رانا خیلی استقبالنشده ازش
زیاد تغییری نداشته ظاهراً
قشنگه
یه خورده خوشکل تر شده نسبت به نسخه اولیه. ببینیم قیمت چند میشه
می تونست کیفیت خیلی بهتر از این باشه. حد اقل در قسمت داشبورد
کپی پژو رو نمیشه محصول ملی نام گذاری کرد،
جزییات ظاهری فقط تغییراتی داشته
زیاد فرقی نداره
بنظر ميرسد حجم تغييرات ظاهري و كابين آن، بحدي نامحسوس و جزئي است كه بسختي ميتوان آن را نسخه فيس ليفت رانا ناميد!!
این فرقش با رانا معمولی چی هست؟ قیمت نهاییش مشخص نشده؟
واقعا ترفند خودرو رو دوس دارم تشکر و سپاس
طبق چیزایی که شنیدم رانا پلاس و سورن پلاس توی پیش فروش دهه فجر امسال هستن
خیلی افتضاحه
سلام باتشکر از مدیر خوب ترفند خودرو که اطلاع رسانی میکنه